Saturday, June 5, 2010

cinta bukan paksaan..biarlah aku memendam rasa

ada perasaan sayang wujud di hati.. seseorang yang amat penting dalam hidupku.. setelah apa yang belaku antara aku dengan roshan..aku ditakdirkan mengenali seorang insan matang dalam alam maya..seorang insan yang amat gemar menyakitkan hati chatterz lain.. memaki hamun n mungkin menyebabkan ganguan mental bagi yang mudah terasa.. tapi dia wujud mengenali aku dalam acara yang berbeza..perbualan biasa yang ku anggap hanya sekadar berbahasa..di kalangan lain dia amat berbeza..daripada hanya berbicara di dalam YM.. hubungan di rapatkan lagi memalui telefon.. mula lah episod saling mengenali..namun belum pernah bersua.. jarak yang memisahkan bukan penghalang bagi ku meruah rasa kerna dia memiliki apa yang yang aku ingin dengar..apa yang aku ingin mahu.ya..dia..amat matang pemikiran..jelas..dia amat memahami..walaupun kadang kala jiwa ini digangu dengan gurauan melampau..namun dia tetap ada..cintakah aku padanya...mungkin..mungkin tidak.. namun tetap punya rasa...hanya sebentar tadi bila die sendiri menyatakan cinta nya masih pada seseorang yang pernah dicintainya sepenuh hati.. ada sebak di dada..cuba menahan gelora..akhirnya pipi ini dinoda oleh air mata.. cemburu membuak2 rasa.. mengapa??? bila hati ini menyatakan tidak..diri pula merasa rindu..pelik..kadang2 rimas hati dibuatnya..gugur semua rambutku memikirnya.. bila bibir mula bermain menyatakan rasa.. ada saja tolakkan halus darinya.. sedih..ya.. biarlah..mungkin perasaan ini bukan milik dia..biar lah aku memendam rasa..biarlah die terus dengan derita lamanya..namun..tidak mungkin hati ni akan menyatakan apa tersirat di hati.. biarlah aku menjadi sang pemuja..biarpun akan di kertawa..biarlah..selagi aku ada di sini..biarlah rasa ini hadir..bukan cinta..bukan saudara..tapi rasa yang aku tidak punya jawapan.. biarlah..aku akan tetap begini..menanti hari dia mengetahui rindu ini kerna apa..

1 comment:

  1. now... i hate dis guy... hate him so much.. dis entry is stupid... how could i fall in love wif dat asshole?????? its not love... its stupid!

    ReplyDelete