Friday, May 28, 2010

sky of love




sky of love.. simple romantic Japanese movie.. huhuh..i watched it last n8.. smpi bengkak mata!..mcm sial jer my cute face nangis like kiddo..huhuh.. its about a boy name hiro who found a phone belong 2 girl named mika( cantik siot minah ni) @ d school library..from there they get 2 noe each other n fall in love.. then their love story begin..mcm2 dugaan yang diorg alami.. mika was raped.. then mika keguguran sbb sifat cemburu ex gf hiro..n dugaan paling trk is hiro disahkan menghidap cancer(typical japanese & korean drama)..huhuhu...ape yg best pasal movie ni die nye kesimplean.. juz like ordinary japanese drama..but they can bring so much emosi dalam cite ni..smpikan aku nye bibik pun menangis mcm sial last nite...n i like d character dalam cite ni..HIRO ni macam budak2 jahat japan..same like genji r..gengster but cute.. yg best wlpun die gengster..dalam hati ade taman der.. he was deeply love mika (cinta mati)..a simple cute n family girl.. die x kesah pun wlpun mika dah kene rogol..die sgp terima mika...ade meh guys kat luar sane mcm 2?..huhu.dont think so..huhuh.. n bile mika pregnant..he was so happy n willing 2 stop study n jaga mika n baby..he was xtrmly upset bile anak die n mika gugur (sedih tgk hiro nangis)..huhu... then bile die sakit..die xnak mika tau dat he's dying so he did something bad so dat mika will leave him..huhuh... how i wish i can have bf like dat..(tp xnak la die sakit cancer n mati)..huhuh..

x mudah bagi sesorang 2 menerima kekurangan kita kan.. if i found guy like hiro.. i will nvr turn around.. wlpun sume ni juz a movie..its not real..but i really hope dat one day..there's a guy dat can watch over me..can hug n hold me when im breaking apart..will love me 4 who i am.. n hope he will never stop loving me..amin..
cant wait 2 be wif my HIRO SAKURI.. huhuhuhhu...n i promise, i will be like mika.. loving u 4 d rest of my life..

mika said 2 hiro : aku ingin menjadi langit..so dat aku akan sentiasa memerhati kau..akan menjaga kau wlu di mana pun kau berada.. pabila hujan..aku mengerti bahawa kau sedang menangis..bila kan cerah...aku mengerti bahawa kau gembira..pabila senja tiba..aku tau bahawa kau malu..dan akhirnya malam berlabuh..aku tau kau akan memelukku erat dalam pelukan mu...

No comments:

Post a Comment